fbpx
 

Blog

Fang dine kunder inden det er for sent - lær de tre vigtige tegn så du kan gøre dem glade igen
indfang dine kunder

3 tegn som kan betyde din kunde overvejer at skifte klinik

  1. Undvigende og modvillige svar på dine spørgsmål.

Du kender det sikkert. Hvordan det er at have en kunde til neglebehandling eller på behandlings briksen. Kunden virker totalt uinteresseret. Under sin behandling bliver du i tvivl om hun er tilfreds. Hun svarer modvilligt på dine spørgsmål om produkter og behandlinger. Hun indbyder slet ikke til samtale. Du begynder at blive usikker på dig selv. Du føler det er ligemeget hvad du gør eller siger, så er situationen den samme. Hun styrer samtalen, eller taler slet ikke, uden at du kan gøre fra eller til.

2. Kort for hovedet

Din kunde virker noget kort for hovedet. Du mærker det, med det samme hun træder ind. Du forsøger at være ekstra sød, men det er som om det bare forværrer det hele. Du giver op og udfører behandlingen som du skal.

3. Køber ingenting

Denne kunde plejer at købe alle sine produkter hos dig. I dag køber hun ingenting. Du føler dig drænet for energi, fordi du har forsøgt alt. Hun forlader dig uden sit sædvanlige smil på læben.

Disse tre forskelige tegn kan betyde at din kunde ikke er tilfreds. Som regel kan vi behandlere godt mærke hvis der er noget i vejen hos kunderne. Disse tegn kan selvfølgelig også betyde at kunden har en dårlig dag. Men oftest betyder det at de ikke er helt tilfredse. Det er her det er en god ide at finde ud af hvad der er i vejen.

Hvis ikke du har stillet det vigtige spørgsmål ‘hvordan går det i dag?* har du ingen mulighed for at finde ud af hvordan kunden har det. Men der er mange andre spørgsmål du kan stille. Lær dem på Customer Guides kursus, inden det er for sent 😉

#customerguide#kundeservice#kosmetolog#negletekniker#kosmetiker#nyhed#behandler#forventmere#fåhjælp#aldrigforsent

Skriv en kommentar