fbpx
 

Blog

Vil du løfte dit salg mere? Lær at stille de rigtige spørgsmål til dine kunder. Læs om Diannas stigende salg efter hun har været på Only4u kursus

Du kan også blive en haj til at sælge – læs om Diannas vej til mere succes

For noget tid siden havde jeg en Facebook konkurrence, hvor man kunne vinde mit, måske bedste kursus, i kundeservice og salgstræning. Nemlig Only4U – som er et kursus på 3 timer i kundeservice og salg. Det er intensivt og bliver samtidig virkelig effektivt fordi du og jeg er alene. På den måde får du feedback til lige netop dine udfordringer.

Vinderen blev Dianna Sjøgren Pedersen fra Body N´balance på Østerbro i København.

Dianna har været i gang med sin hudplejeklinik i ca. 2 år. Hun udfører mange former for behandlinger, herunder ansigtsbehandlinger og sugaring. Dianna var lidt tilbageholden med at tilbyde og anbefale produkter – hvilket jeg ved hun deler med mange andre behandlere.

Dianna valgte at komme på kursus en eftermiddag – men også morgen/aften kurser er muligt

Vi startede kl. 13 med grøn smoothie, rawbites og kaffe/the????????☕

Dianna i fuld gang med at blive en haj til salg og kundeservice

I løbet af de næste tre timer gennemgik vi

  • Positiv booking
  • Se og hør ankomst
  • Behandlingens VIP
  • Aflysningspolitik
  • Sælg produkter som aldrig før.
  • Fra sælger til rådgiver
  • 4 klassiske kundetyper
  • Accept inden rådgivning
  • Mine gyldne tips til kundeoplevelser og salg.
  • Kunder som ambassadører
  • Optimizing customer
  • Memo-Guiden

Dianna fortæller

‘Dagen efter gik det stille og roligt, har kun haft tre kunder, alle stamkunder som normalt ikke køber noget som helst, men fik solgt en bodylotion. Og det er en lille sejr for mig. At en af stamkunderne købte et produkt, fordi jeg havde lært at spørge på den rigtige måde? Yeahhh!

Men Dianna er helt oppe at køre over en anden ting?

MEN en anden ting er at jeg har formået er at booke ALLE kunder igen og jeg har ikke bare sagt som jeg plejer ‘ nå, du booker bare selv en ny tid online – det er jeg godt nok oppe at køre over?‍? For efter kurset har jeg fået den viden der skal til, for at se hvor vigtigt det er at genbooke for at fastholde kunde. Få dem til at komme med det rigtige interval og samtidig give dem et bedre resultat’

Dianna siger at ugen efter gik det ‘sk… godt’

‘Det er gået skide godt! Fik solgt flere bodylotions, to bryn pen som jeg normalt aldrig sælger og flere hudplejeprodukter og solcremer samt Rosalique cremen.. udelukkende fordi jeg tør meget mere nu og ved præcis HVORDAN jeg skal spørge samt at jeg ikke mere er nervøs for at foreslå produkter?? Og jeg gør som du siger – jeg kigger på Memo-Guiden hver eneste dag. Om et par uger så kan jeg den udenad’

Glæd dig til at læse hvordan det er gået med Dianna i næste blog.

Bliver spændende at følge med i hvor meget Diannas salg stiger

Jeg kan ikke få armene ned over hvor flot Dianna klarer det og hvor meget hun har rykket sig – hun er så meget på rette vej til at kunne øge sit salg. Wauw – GODT GÅET!

Hav den bedste dag på jobbet

Tine?

PS. Kunne du også være interesseret i at komme på et af mine kurser – så skriv til mig på kontakt@customer-guide.dk

Skriv en kommentar