fbpx
 

Blog

I tvivl om du har behov for kursus i service og salg? Tag en hurtig test og få et klart svar??

Test dig selv og din klinik

Brug for kursus? Tag en 3 minutters test i kundeservice og salgsrådgivning. Du finder hurtigt et klart svar på om du eller dine ansatte har behov for kursus.

Få overblik over om du eller dine medarbejdere har brug for mere viden indenfor kundeservice og salg.Testen er opdelt i 2 udgaver – en for dig som er soloejer og en for dig som har medarbejdere. Du behøver kun at svare på den der passer på dig ? Kryds af udfor hver sætning du synes der passer på dig.

Hvis du har mere end 3 kryds – så kom med på kursus, for det betyder at du vil kunne få endnu mere succes og omsætte mere end du gør nu.

Test for soloejer

  1. Er det svært at huske at spørge kunden om hun f.eks. ligger/sidder godt, får du ikke lige får tilbudt en ekstra pude osv.?
  2. Føler du ofte du har for travlt til at tjekke kundekortet inden behandlingsstart?
  3. Har du svært ved at sige nej til kunder der tager for meget af din tid?
  4. Hører du ofte dine kunder sige at de lige har købt nye produkter et andet sted?
  5. Bliver du frustreret når du prøver at sælge og det ikke lykkes?
  6. Hvornår var sidste gang du gennemgik din kundeservice? (Alt over 6 mdr. giver et kryds)
  7. Mere end 1 år siden
  8. Mere end 2 år siden?
  9. Under 6 mdr siden?

Test for dig med medarbejdere

  1. Savner du ofte at dine medarbejdere kunne rådgive jeres kunder mere målrettet?
  2. Overhører du at dine medarbejdere håndterer jeres kunder på en anden måde end I har aftalt?
  3. Bemærker du mere kunde-utilfredshed end når kunderne er i dine hænder?
  4. Bemærker du generel utilfredshed blandt dine medarbejdere?
  5. Ville du ønske at jeres serviceniveau var højere?
  6. Prøver du forgæves at få jeres salg til at stige?
  7. Hvornår var sidste gang I gennemgik jeres kundeservice? (Alt over 6 mdr. giver et kryds)
  8. Mere end 1 år siden?
  9. Mere end 2 år siden?
  10. Under 6 mdr. siden?

Er du én af dem der sætter mere end 3 kryds skal du ikke fortvivle – det betyder bare at du har været ærlig for dig selv og din klinik. Den viden du kan få på Customer Guide kursus, vil hurtigt føre dig på et bedre spor end du er nu. Invester i din fremtid med gode professionelle redskaber i din ‘værktøjskasse’.

God dag???

Tine

Skriv en kommentar