Hvorfor dine kunder ikke altid køber dine produkter
Du er venlig, kompetent og fortæller om dine produkter - hvorfor køber kunderne så ikke? Du gør alt det du...
Du er venlig, kompetent og fortæller om dine produkter - hvorfor køber kunderne så ikke? Du gør alt det du...
Din klinik ligger stille hen lige nu - dine kunder er hjemme ligesom du selv er. Men hvad kan...
Jeg har selv dårlig samvittighed over ikke at kunne holde fysiske kurser eller det arbejde jeg ikke får gjort....
Det er svært at spå om fremtiden - men vi kan gøre det bedste vi kan - det eneste...
Dette indlæg handler om IKKE at give op selvom du er blevet opsagt. Heller ikke selvom beauty-branchen kan være...
Svaret på det spørgsmål er et rungende JA! En del behandlere taler for meget, ja de taler sig...
Du kender det måske godt. Du glæder dig til at slappe af hos frisøren - men hun/han fortæller dig...
Du ved godt at du skal passe på dig selv så du ikke bliver stresset. Du ved godt at...
Du kan nå langt med lidt - du kan få mere ud af dine produkter end du måske tror Her...
Hvis du tænker, ligesom jeg gjorde, når man opstarter klinik, at det hele kommer af sig selv. Så tro...
Mange behandlere er ansat og får en fast timeløn. Dette indlæg ønsker at sætte fokus på de behandlere der...
Sidste uge kunne du læse om 5 forskellige typer sælgere. Denne gang får du input til hvordan du kan...
Normalt tænker de færreste af os over hvilken type sælger de er. Men det er både interessant og værdifuldt...
Hvordan prissætter man sine behandlinger bedst? Er det nødvendigt at udregne hver eneste behandlings produktforbrug? Eller skal man tage...
Kunsten at lytte Du hører sikkert mange forskellige opfattelser af hvordan dine kunder oplever deres besøg hos dig. Og det...
Dianna var på mit Customer Guide Only4u i starten af maj måned. Vi gennemgik alt hvad der vedrørte hendes...
Er du også en af de klinikker hvor du har plads til en ny behandler? Så læs med her...
Brug for kursus? Tag en 3 minutters test i kundeservice og salgsrådgivning. Du finder hurtigt et klart svar på...
For noget tid siden havde jeg en Facebook konkurrence, hvor man kunne vinde mit, måske bedste kursus, i kundeservice...
GuidelinesGive dit drive videreUddelegerImplementeringMøde som soloejerOpfølgning Giv guidelines og ros Vi vil alle gerne vide når vi gør det godt. Jeg...
Forbered mødet med noterKundeservice 'good and bad'Tips til salgOptimering af rengøring/oprydningNye produkter/behandlingerFå værdifuld info fra de andreHjælp til selvhjælp Er...
Hvis du så en af mine video'er i denne uge, på Instagram under #customerguide, ved du at bloggen i...
1. Vis hvordan du beskytter dem og dig selv Hvis du nu var kunde hos dig selv, tænker jeg at...
Jeg fik et rigtig godt spørgsmål fra en kosmetolog i går. Et spørgsmål som jeg tror mange i beauty-branchen...
Vi har alle vores egen mission lige nu. Min mission har altid været at gøre livet lettere for beauty-behandlere...
Det må være så mærkeligt for dig der normalt ville møde på job som vippetekniker, kosmetolog eller anden form...
Alle der er beauty-behandlere sidder nu hjemme og venter Venter på at vi må gå på arbejde igen. Det er...
Hold kontakten til dine kunder Nu hvor alle klinikker og saloner skal holde lukket, bør du bruge ventetiden med at...
Er du i tvivl om du skal lukke eller holde åbent? Ingen er længere i tvivl om at Danmark står...
Vigtige tips til hvad du kan gøre for at holde hjulene i gang på klinikken under en epidemi. Dine...
Du er dét du føler! Så hvis du føler dig glad ser du glad ud. Hvis du føler dig...
Baby on board Har du prøvet det? At en kunde har sin baby med til behandling? At hun fortæller at...
Personalemøder er ligeså vigtige som kunder Du ved det måske godt - at samtaler mellem ejer og medarbejder er en...
Du er ikke alene med salgsudfordringer – det kender alle til Alle behandlere kender følelsen af ikke at få et...
Vi ved det godt - at der skal være rent på klinikken. Vi ved godt at klinikkens kundetoilet skal...
Tag på kursus og få mere tillidsfulde kunder - du får samtidig et boost og ny energi med på...
'Ahh altså, ikke nu igen?' tænker man, når der er kunder der absolut skal tale i mobil telefon under...
I denne uges blog skriver jeg om min interessante samtale med Inèz Krieger. Inèz er direktør og daglig leder...
Du ved det godt! Du ved godt når du står overfor en kunde der ikke virker helt tilfreds. Det...
Hold styr på dit energiniveau Mange af os lægger flere timer i vores arbejde end vores energi egentlig tillader....
Jeg taler i den grad af erfaring. Mange behandlinger år ud og år ind er gået gennem mine hænder....
Kan man overhoved lære sin klinik/salon nye tricks? Ja da - og det er lettere end du tror. Der...
Læs i dag om udfordringen ved psykisk eller fysisk handicappede kunder. Nogen gange kommer der kunder på klinikken/salonen som er...
Det er så dejligt at kunne gøre sine kunder til klinikkens eller salonens ambassadører. Det løfter dit selvværd og...
Undvigende og modvillige svar på dine spørgsmål. Du kender det sikkert. Hvordan det er at have en kunde til...
Ej altså, hvor har jeg stået en del i situationer på min hudplejeklinik, hvor jeg skulle hjælpe mine medarbejdere...
I mange år har jeg haft mine to hunde med på klinikken. Det var helt naturligt for mig, at...
Du har travlt i din klinik/salon. Dine er kunder er glade og fortæller dig hvor tilfredse de er med...
Min bedste kundeoplevelse har været på en restaurant hvor tjeneren var venlig, imødekommende og havde fokus på mig (og...
Arhhh det gjorde jeg bare ikke! Jo - det gjorde jeg desværre. Jeg har glemt en kunde for år...
Tidligere, dengang jeg startede min hudplejeklinik, var jeg ofte nervøs for at spørge om min kunde ville høre om...
Stiller dine kunder 'dumme' spørgsmål? Det du læser om i dag er en selverkendelse fra min side. Det er...
Denne titel er ikke kun en af mine favoritter på playlisten - det er også titlen på mit indlæg...