Coronavirus på klinikken – dét er bedst at gøre
Vigtige tips til hvad du kan gøre for at holde hjulene i gang på klinikken under en epidemi. Dine...
Vigtige tips til hvad du kan gøre for at holde hjulene i gang på klinikken under en epidemi. Dine...
Du er dét du føler! Så hvis du føler dig glad ser du glad ud. Hvis du føler dig...
Baby on board Har du prøvet det? At en kunde har sin baby med til behandling? At hun fortæller at...
Personalemøder er ligeså vigtige som kunder Du ved det måske godt - at samtaler mellem ejer og medarbejder er en...
Du er ikke alene med salgsudfordringer – det kender alle til Alle behandlere kender følelsen af ikke at få et...
Vi ved det godt - at der skal være rent på klinikken. Vi ved godt at klinikkens kundetoilet skal...
Tag på kursus og få mere tillidsfulde kunder - du får samtidig et boost og ny energi med på...
'Ahh altså, ikke nu igen?' tænker man, når der er kunder der absolut skal tale i mobil telefon under...
I denne uges blog skriver jeg om min interessante samtale med Inèz Krieger. Inèz er direktør og daglig leder...
Du ved det godt! Du ved godt når du står overfor en kunde der ikke virker helt tilfreds. Det...