Customer Guide er Danmarks mest dybdegående og effektive kursustilbud til beauty-branchens ejere og medarbejdere. Customer Guide er specielt udarbejdet til de behandlere, som ønsker at forbedre kvaliteten af kundeoplevelsen. Ud over en række konkrete metoder, værktøjer og gyldne regler, får du også adgang til en ‘optimizing customer’, som sikrer, at de nye tillærte procedurer fra kurset, bliver holdt ved lige.
Tine Ryom vil på lærerig og underholdende vis give dig alle de praktiske råd, du har behov for som behandler. Du vil, udover et velment skub i den rigtige retning, også få grinet over de tankevækkende situationer du hører om undervejs. Tine har stor erfaring, mere end 30 år, i både kundebehandling og salgsteknikker.
Customer Guide kursus er velegnet for ejere såvel som medarbejdere, og giver et unikt indblik i de gyldne regler, som baner vejen for tilfredse kunder og dermed større omsætning.
Tilmelding
Tilmelding er bindende ved betaling. Du kan afbestille op til 30 dage før kursets afholdelse mod et gebyr på 20 % af kursusbeløbet. Ved sygdom og udeblivelse fra kurset, er der desværre ingen refundering. Du er derimod meget velkommen til at overdrage dit kursus til en anden person, bare du informerer os om den nye deltagers navn.
Customer Guide forbeholder sig ret til at afholde aftalt kursus, selvom der er færre deltagere, end det der er faktureret, f.eks grundet sygdom eller udeblivelse.
Hvis du ønsker at afbestille et kursus, skal du sende en mail til kontakt@customerguide.dk senest 30 dage før kursets afholdelse.
Kørselsudgifter
Der tillægges kørselsgodtgørelse på kr. 5,- pr. km. hvis afstanden er mere end 30 km. fra Københavns centrum.
Selvom du/I er færre end 6 deltagere, er det stadig muligt at få besøg af mig på jeres adresse. Mindste beløb er i så fald for 6 deltagere. En god ide kan være at slå jer sammen med en anden klinik/salon.
GDPR Persondatabeskyttelse/ læs mere under ‘Kontakt’
Customer Guide har tavshedspligt og information om dig, medarbejdere eller din forretning behandles fortroligt.
Reglerne gælder Customer Guide kurser, abonnement, rådgivning og Sit-downs
Enten her, dér eller online
Jeg kommer til dig/jer i hele Danmark. Tidspunktet kan være i løbet af dagen eller om aftenen – det er jer, der bestemmer. Det kan for eksempel være et fyraftenskursus på 3 timer, som starter ved 16 tiden. Det eneste I skal gøre, er at fortælle, hvor mange I er. Customer Guide sørger for sunde lækkerier til pausen.
På Customer Guide kursus skal I være minimum 6 deltagere. I er velkomne til at slå jer sammen med andre behandlere og eller klinikker.
På Customer Guide only4u er du alene på kursus. Jeg har et professionelt undervisnings lokale, hvor kurset foregår, medmindre vi aftaler at jeg kommer til dig.
Har deltaget i online kursus, og det var super spændende og en rigtig god øjenåbner. Har altid været lidt bange for salg, men har fået nye teknikker og en masse spændende viden som jeg er klar med den dag jeg kan åbne min klinik igen efter corona.
Vi har haft stor glæde af at have Tine Ryom fra Customer Guide på besøg i klinikken. Et kursus med henblik på optimering har givet os en masse gode værktøjer i dagligdagen. Ikke kun med fokus på at øge salget, men også for at give kunderne en bedre oplevelse og service end de ‘måske’ forventer, så de føler sig endnu mere i centrum. Det er vigtigt for os at give vores kunder den bedste behandling, og derfor har Customer Guide også været med til at give os nye idéer, metoder og ikke mindst mere selvtillid til at være de bedste behandlere. Til kurset har Tine lavet en 'Memo Guide' som vi har hængt op, så vi hver dag kan øve os og blive mindet om de ting, der kan gøre dagligdagen og oplevelsen endnu bedre ved et besøg i klinikken.
'Tak for en super aften og et rigtig fint seminar. Jeg er sikker på det fik sat nogle tanker i gang hos os alle' - 'Jeg synes Tine påpegede flere ting som jeg personligt skal være mere opmærksom på. Jeg synes det var en godt kursus og glæder mig til at komme i gang med at rådgive kunderne mere individuelt. Jeg bruger MemoGuiden meget, den er til stor hjælp når der er såå mange ting man skal huske'
Vi er glade for kurset som gav nogle gode vinkler og påmindelser. Alle har haft stor gavn af især service delen. De små ekstra ting man kan gøre for at få kunden til at føle sig i fokus. Jeg synes det var et spændende kursus og du havde fat i mange situationer som er essentielle for at give en god oplevelse. Salg er noget vi har haft fokus på generelt og derfor passede det også rigtig godt med dit kursus. Der var klart nogle nye værktøjer. Vi har hængt din memoguide op og jeg har bedt dem læse det ofte. Vi alle har haft stor glæde af det. Og din guide er et super værktøj hvor man som ejer får hjælp til denne del.
For mig er det meget vigtigt, at min behandler er autentisk, nærværende, omsorgsfuld, empatisk og at hun har øje for det hele menneske. Lige præcis de egenskaber finder jeg hos Tine Ryom Eriksen, som har været min behandler igennem 17 år. For mig har det ikke været klinikken eller hudplejeprodukterne, der har været det afgørende - men behandleren. Tillid og troværdighed er helt grundlæggende for den service, jeg har modtaget af Tine Ryom Eriksen gennem årene.
Tine har været min kosmetolog siden jeg flyttede til Danmark for omkring 30 år siden. Siden da har jeg altid fulgt hende. Udover at være en varm og dejlig person, er hun yderst professionel i sit arbejde. Hun tager sig tid til at behandle sine kunder og får dem til at føle sig utrolig vigtige. Hver gang jeg har betroet mig til hendes dygtige hænder, har jeg aldrig være utilfreds.
Tine er en enestående kompetent behandler, fagligt vidende og yderst professionel. Hun er 100% tilstede, omsorgsfuld, indfølende og personlig uden at blive privat. Jeg oplevet, at Tine agerer udfra en helhedsorienteret tilgang, hun stiller relevante spørgsmål og agerer på dem. Måske derfor oplever jeg altid behandlingerne hos Tine, som skræddersyet lige præcis til mig, til min hud, min krop og min generelle dagform netop den dag.