fbpx
 

Du får de bedste tips til salg og service

Customer Guide er din personlige træner i kundeservice og salg

Customer Guide giver ejere og medarbejdere i beauty-branchen konkrete redskaber og metoder til at behandle alle kunder som VIP kunder.

Lær at rådgive mere effektivt

Med Customer Guide får du hjælp til at stille de rigtige spørgsmål til kunden!

Det er mere ressourcekrævende at kapre nye kunder, end det er at fastholde eksisterende. Derfor er det relevant at arbejde med den bedst mulige kunderelation, dermed øger man samtidig sit salg. Kvaliteten af de behandlinger man får i beauty-branchen er generelt så høj, at det er vigtigt at finde andre områder at differentiere sig på for at tiltrække nye kunder – og her er kundeservice den vigtigste faktor.”

Tine Ryom, ejer af Customer Guide.

'Hvornår har jeg brug for kursus hos Customer Guide?

Det har du, når du ønsker en højere omsætning. Det har du, når du skal ansætte medarbejdere og når du synes det er vanskeligt at få dem til at gøre præcis som du ønsker, eller at du hele tiden skal kontrollere om jeres service er i top. Når du overvejer at stoppe som behandler eller synes du ofte får negative bemærkninger. Det har du, når du vil gøre mere for dine kunder eller bare vil være helt sikker på at din service er i top.

Dine fordele som ejer

Ejere med tid til forretningsudvikling

Når Customer Guide opkvalificerer dig og dine medarbejdere med faste procedurer og retningslinjer, får man som ejer frigjort mere tid til at drive og udvikle forretningen. Behovet for at ‘kontrollere’ sine medarbejderne, vil dermed blive mindre. Missionen er at alle behandlere skal omsætte 3 gange deres løn.

Flere kunder og øget omsætning

Når det generelle serviceniveau bliver løftet og dine medarbejdere bliver mere selvkørende, er du godt igang med at bane vejen for en øget omsætning. Den selvstændighed man lærer på kurset, vil give dig som ejer mere hjælp i det daglige. Og jeg ved hvor mange bolde du har i luften.

Skil jer positivt ud fra konkurrenterne

At blive anerkendt for virkelig god kundeservice er et af de vigtigste parametre, for at få succes.

Medarbejdere med stjernestatus

Medarbejdere med større tro på sig selv

Dine medarbejdere vil opnå stjernestatus med deres nye færdigheder. Det vil blandt andet give den enkelte medarbejder flere succesoplevelser i form af højere omsætning, gladere kunder – og dermed en større tro på egne evner.

Medarbejdere med faglig indsigt i god kundeservice

Customer Guide ruster de enkelte medarbejdere med ny viden, nye metoder og redskaber, og gør dem blandt andet i stand til at sælge mere, være mere empatiske, agere selvstændigt og træffe hensigtsmæssige beslutninger – også når det gælder “udfordrende” kunder.

Medarbejdere med øget forretningsforståelse

Disse nye færdigheder vil gøre medarbejderne mere motiverede og ansvarsfulde og klinikkens succes vil få en en helt ny betydning for dem.

Mere end 30 års erfaring

Indehaver af Customer Guide, Tine Ryom, er uddannet kosmetolog, hun har drevet succesfuld hudplejeklinik i mere end 30 år og arbejdet som selvstændig behandler hos Amazing Space på hotel d`Angleterre i  København. Tines passion har altid været kundeservice og salg. Tine Ryom har i mange år været drevet af at opnå perfekt kundeservice og den bedste måde at rådgive sine kunder på. Hun har gennem årene finpudset hver eneste lille detalje, så kunderne er blevet hendes personlige ambassadører.

Tine er blevet kaldt et naturtalent indenfor kundeservice – den måde hun sælger på er helt unik. I virkeligheden mener hun selv, at det er hendes perfektionisme, som er drivkraften. Det at kunne opfylde kundens allermindste behov, er noget alle kan lære og gøre brug af. Og noget alle, selv garvede behandlere, har behov for at blive husket på.

Tine Ryom har været ejer af hudplejeklinik i mere end 30  år, spa-ekspert hos prisvindende Amazing Space på hotel d’Angleterre. Er uddannet kosmetolog, negletekniker, sundheds- og beauty coach og tidligere formand for Dansk Kosmetolog Forening.

Stof til eftertanke

Gå på opdagelse i vores små humoristiske videoer - og lær, hvordan du ikke skal gøre

3 gode råd til bedre kundeservice

Gode og effektive råd er ikke altid dyre. Her får du 3 råd, der kan gøre en stor forskel for jeres kunde oplevelser
Råd nr. 1

Prøv at ``lege`` kunde. Du vil helt sikkert lære noget nyt. Når du sætter dig ved neglebordet som kunde, finder du måske ud af, at det ville være rart med en anden form for håndhvile, støtte under albuerne eller en pude i ryggen. Hver eneste lille ting, du kan gøre bedre, vil potentielt kunne give dig nye kunder.

Råd nr. 2

Tænk ikke om kunden har råd - det er ikke din opgave. Uanset hvordan du synes kunden ser ud - tænk på 'havregrød' Sig til dig selv at kunden måske hellere vil købe alle relevante produkter og til gengæld leve af havregrød resten af måneden! 😉

Råd nr. 3

Gør noget hyggeligt for dine kolleger eller din chef. Kom med kage eller køb noget lækkert frugt - mærk den gode stemning der vil smitte af på jeres kunder.